Dezvoltăm organizații prin oameni!


 

Cum să îi instruiești corect pe managerii noi - 3 sfaturi

appraisal

Cei mai mulți dintre angajați în momentul în care sunt promovați se vor simți într-o poziție de gen sandwich - între managerii de top și muncitorii de rând. Provocarea pentru ei este să transforme deciziile strategice de management în instrucțiuni de muncă pentru angajați.

Conform cercetării realizată de consultanții de la Hay Group, există trei lucruri pe care poți să le faci pentru a sprijini  middle managerii în așa fel încât ei să-și îndeplinească rolul cât mai bine.

Cel mai important lucru este să ai minte deschisă! Asta înseamnă să fii disponibil și să ai suficient timp pentru discuții. Ca și coach, arată-i că ești deschis să-i răspunzi și să vorbești cu ei despre orice dificultăți.

3 pași pentru instruirea cu succes a noilor manageri

1. Răspunde la întrebarea „De ce?”

Fii transparent. Explică motivele care stau la baza strategiilor companiei și a schimbărilor care se apropie. Arată-i care sunt obiectivele organizației. Managerii noi pot comunica muncitorilor interesele companiei și pot să accentueze importanța acestora, doar dacă sunt la zi cu informațiile.

2. Arată-i cât de important este rolul de manager în cadrul organizației.

De ce este middle managementul atât de important pentru compania ta? Trebuie să fii în stare să răspunzi la această întrebare. Clarifică cât de importantă este poziția, fiind de fapt un liant între top management și nivelul operațional. Evidențiază clar cât de importantă este implementarea strategiilor în organizația ta. Și nu uita: un manager ajută oamenii să se dezvolte pe ei înșiși.

3. Promovează auto-dezvoltarea

Un middle-manager are nevoie de abilități și deprinderi care nu pot fi dobândite doar din învățarea prin practică. Este important în mod special ca noii manageri să aibă șansa să se dezvolte ei înșiși în domeniul conducerii angajaților. Sprijină-i și permite-i să crească atât de mult cât este nevoie pentru noul lor rol.

Echipa persolog


PS: Vrei să înveţi mai multe despre conducerea angajaților?

Citește cartea ABC-ul Personalității!

© persolog Romania 2017