Expedierea tuturor produselor noastre se face fără excepţie bazându-se pe următoarele condiţii generale de vânzare şi expediere. În momentul trimiterii comenzii, cumpărătorul se declară de acord cu termenii de bază ai acestei înţelegeri. Condiţiile de cumpărare provenite de la cumpărător sunt declarate nevalabile prin prezenta. Partenerul contractual este PERSOLOG SRL, str. Gh. Doja, nr. 49A, Oradea, judetul Bihor, 410169.

1. Efectuarea comenzii

  1. Când cumpărătorul face o comandă, i se va trimite un email de confirmare a comenzii, prin care sunt listate detaliile comenzii.
  2. Cumpărătorul asigură faptul că poate fi contactat la adresa de email care ne-a dat-o.
  3. În cazul comenzilor prin telefon, se poate face încheierea comenzii printr-o confirmare scrisă din partea clientului.
  4. Greşeli de scriere, printare sau erori matematice făcute în oferte, nu creează obligaţie contractuală.
  5. Preţurile produselor sunt afișate în lei și includ TVA-ul aplicabil.

2. Dreptul de retragere / anulare

  1. Cumpărătorii pot să îşi anuleze comenzile doar înainte de expediere.
  2. Nu există un drept de anulare pentru serviciile prestate online (de ex. evaluări online).
  3. Dacă comanda s-a anulat înainte de expediere şi plata a fost efectuată, banii vor fi returnaţi.

3. Livrarea și plata

  1. Termen de livrare: 1-2 zile lucrătoare, în cazul produselor aflate în stoc. Comenzile plasate până la ora 12:00 vor fi predate curierului în ziua respectivă, și vor ajunge în următoarea zi lucrătoare.
  2. Dacă un produs comandat nu este pe stoc, vom comunica timpul estimat de livrare, iar cumpărătorul decide dacă acceptă sau anulează comanda.
  3. Pretenţiile pentru compensaţii din partea cumpărătorului datorită expedierii târzii sunt excluse.
  4. Modalități de plată: numerar (ramburs), transfer bancar și online cu card debit / credit.
  5. Costul livrării:
    1. Pentru comenzile sub 299 lei, transportul costă 15 lei.
    2. Pentru comenzile peste 299 lei, noi suportăm costul transportului, pentru client este gratuit.

4. Reclamaţii / returnare

  1. Defectele aparente la produse trebuie să ne fie raportate în formă scrisă prin email la: info@persolog.ro
  2. Deteriorările cauzate în timpul transportului trebuie să fie comunicate agentului de curier şi să fie înregistrate imediat.
  3. În cazul returnării, produsele vor fi returnate în ambalajele lor originale sau în ambalaje adecvate. Dacă defectul a fost cauzat de persolog, plata se va restitui cumpărătorului parțial sau total.
  4. Dacă deteriorările au fost cauzate de utilizarea incorectă şi nepotrivită a produselor de către cumpărător, nu se acceptă returnarea produsului sau restituirea plății.

5. Diverse

  1. Instanţa competentă: Locaţia îndeplinirii şi executării tuturor consemnărilor este Oradea. Relația contractuală este supusă legii din România.
  2. Siguranţa datelor: Informaţiile personale necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor sunt obţinute şi procesate în conformitate cu reglementările în vigoare cu privire la confidenţialitatea datelor.
  3. Drepturi intelectuale de proprietate: persolog® este o marcă înregistrată protejată a persolog GmbH.
  4. Separabilitate: Dacă una dintre clauzele menţionate mai sus este ineficientă în totalitate sau parţial, ineficienţa ei nu va avea influenţe asupra celorlalte clauze sau părţilor enumerate aici.
  5. Contact: Ne puteți suna la nr. 0747.222.521 Luni – Vineri, între orele 09:00 – 17:00. Comenzile online sunt disponibile oricând in webshop sau prin email la adresa: info@persolog.ro