Editură. Academie. Consultanță HR

Cum să te promovezi ca profesionist pe Social Media

07.05.2021 persolog 0
Cum să te promovezi ca profesionist pe Social Media

6 sfaturi pentru a începe promovarea online

Vrei să fii activ pe rețelele de socializare, dar nu ești sigur cum să începi? Ai făcut deja primii pași mici, dar parcă nu funcționează corect? Citește mai departe, deoarece vei afla 6 sfaturi practice pentru a începe promovarea ta ca trainer sau ca profesionist pe rețelele de socializare.

#1: cunoaște-ți audiența

Tot ce se aplică oricărei campanii de dezvoltare și marketing a unui produs se aplică și marketingului pe rețelele de socializare: cunoaște-ți audiența!

-La cine vrei să ajungi cu mesajul tău?

-Dorești să ajungi la clienții tăi existenți prin intermediul rețelelor de socializare și să păstrezi legătura cu aceștia? Vrei să câștigi clienți noi?

-Ce vârstă are grupul tău țintă?

-Ce probleme și interese au?

Află cât mai multe informații despre publicul tău țintă. Este util să-ți creezi acel profil de client. Dacă te gândești la un potențial client de-al tău, cum îl cheamă? Ce face? Ce vârstă are? Descrie portretul clientului tău ideal cât mai exact posibil. Pe de o parte, aceasta oferă o bază excelentă pentru a decide asupra unui canal de socializare și așa vei putea produce conținut care să se potrivească exact grupului tău țintă.

# 2: rămâi focalizat

Facebook, Instagram, LinkedIn, Xing, Snapchat, Tik Tok, ... Există nenumărate posibilități. Următorul pas însă este deosebit de important: Focalizează-te! Înseamnă că la început selectezi doar un canal pe care îl vei utiliza. Află cât mai multe despre acest canal, ce funcționează și ce nu. Ce funcții ai la dispoziție? Numai când știi ce funcționează pe acest canal treci (dacă este necesar) la următorul.

Deviza „concentrează-te pe tine însuți” nu se aplică doar canalului, ci și subiectului tău. Dacă încerci să acoperi totul, în cele din urmă, nu vei acoperi cu adevărat nimic. Prin urmare, decide-te asupra subiectului pe care vrei să-l acoperi și mergi cu mesajul tău la persoanele care sunt interesate. De cele mai multe ori, nișele funcționează deosebit de bine.

# 3: creează conținut de calitate

Conținutul - ce este de fapt? Conținutul înseamnă conținut. Un conținut bun înseamnă că oferi clienților tăi valoare adăugată. Rezolvă problemele clienților tăi cu postările tale de pe social media. O greșeală fatală pe care o fac mulți oameni este doar să posteze ceva, dar care nu oferă nicio valoare adăugată. Pentru că, mai devreme sau mai târziu, cei care îți urmăresc pagina vor fi deranjați de postările tale și vor pleca. Nu posta doar poze cu tine, ci postări care oferă clienților tăi valoare adăugată specifică. Acesta este modul în care câștigi încrederea grupului tău țintă.

# 4: fă un plan

Fă un plan - asta înseamnă să îți definești în mod regulat ce dorești să postezi, cât de mult să postezi. Colectează idei de conținut, creează conținut, introdu un plan editorial prin care să știi când dorești să postezi, ce și dacă poți să le faci și în avans. Poți face acest lucru, de exemplu, cu Creator Studio de pe Facebook sau Hootsuite. Asta înseamnă că nu trebuie să-ți faci griji cu privire la postările noi în fiecare zi, totul este complet automatizat. Cu toate acestea, ar trebui să-ți aloci întotdeauna timp pentru a interacționa direct cu audiența ta. Dacă cineva comentează, dă like comentariului și răspunde la el. Dacă cineva îți scrie mesaje, răspunde cât mai repede la ele.

# 5: folosește uneltele gratuite

Există o mulțime de instrumente gratuite pe care le poți utiliza pentru a crea și planifica postări pe rețelele de socializare:

Merită să le încerci. Desigur, găsești și versiunea plătită a acestor programe, dar versiunea gratuită este adesea foarte ușor de înțeles și folosit, mai ales la început.

# 6: studiază cifrele

După ce începi, un lucru este deosebit de important: urmărește cifrele! Pentru aceasta, este important să te ocupi de cifrele cheie ale canalelor individuale de social media și să te gândești ce cifre poți utiliza pentru a-ți măsura obiectivele.

De exemplu, dorești să vină cât mai mulți oameni pe site-ul tău prin intermediul rețelelor sociale? Atunci aruncă o privire la postările care obțin cele mai multe clickuri. Dacă dorești ca mai mulți oameni să-ți vadă contribuția, atunci aruncați o privire la reach. Vrei să afli ce postare oferă o valoare adăugată excelentă pentru grupul tău țintă și de ce sunt interesați oamenii cu adevărat? Atunci aruncați o privire la ce postări distribuie, apreciază sau salvează cel mai mult. În acest fel, vei afla, pas cu pas, ce funcționează și pe ce să te bazezi exact la următoarea planificare.

În cele din urmă, cel mai important sfat: Începe! Cu siguranță este important să faci un plan în avans, dar nu trebuie să fie perfect! Vei ajunge cel mai departe dacă încerci lucrurile și dacă îți perfecționezi strategia pas cu pas.

Distrează-te postând și încercând!

P.S.: Dacă ți-a plăcut articolul și ai descoperit lucruri interesante, dă și tu un Share pe Social Media.

Sursă: persolog.de

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole:

Cum putem evalua și dezvolta personalitatea?

02/08/2018

Dezvoltarea personalităţii a ajuns să fie unul dintre cele mai importante aspecte ale vieţii personale şi profesionale. Una dintre trăsăturile oamenilor de succes este aceea că îşi conştientizează pe deplin ...Vezi mai mult

Reinterpretarea și gestionarea factorilor de stres

24/05/2017

Oamenii au diferite puncte tari şi puncte slabe, dar foarte rar sunt conştienţi de ele, cu toate că ele joacă un rol foarte important în prevenirea şi în managementul stresului. ...Vezi mai mult

Angajaţi motivați = Afacere profitabilă

08/12/2015

Gestionarea oamenilor a devenit cea mai mare provocare a managementului contemporan. Acest lucru este în special valabil pentru companiile care îşi propun să se diferenţieze de concurenţă prin servicii de ...Vezi mai mult

Comandă de minim 200 lei pentru a beneficia de transport GRATUIT prin curier! Pentru întrebări sau suport contactează-ne la nr. 0747222521 (apel / SMS / whatsapp) Refuză